Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

V pondělí 12. prosince 2016 odešel do psího nebíčka milovaný pejsek BAD pod Bošovskou tvrzí, ve věku 12 let. Páníčkovi (ing. Bedřich Korn) a jeho rodině bude velice chybět. Byl výstavně velice úspěšný - Šampion České republiky, Interschampion, Grand šampion. Zanechal po sobě několik krásných potomků. V našich vzpomínkách zůstane navždy.

11.10.2016 - ozvala se nám Dorinka. Má se moc dobře, už umí s klukama řádit na trampolíně a na houpačce. Páníčkům nedá pokoj a pořád si vyžaduje pozornost. Ale jinak je moc hodná.

>> ... více fotek v odchovech - vrh D - DORIN <<

4.10.2016 - několik fotek Daga pod Bošovskou Tvrzí :)

18.9.2016 -  vpomínka na letní závody v okolí Malé skály a v Okolí Adršpachu. Někde to Corinka jistila u mě v náručí. Přeci jen ty žebříky nějak nemusí. I mě se někde klepaly nohy, když jsem ji nesla.

16.8.2016 - jak Daisy pomáhala páníčkům kopat brabmory ...

9.8.2016 - O minulém víkendu jsme se zúčastnili orientačních závodů "Rumcajsovy míle" kousek od hradu Valečov.  Tentokrát Corinka nemohla se mnou běhat, protože v těch skalách by to nemuselo dobře dopadnout. A tak jsme si udělali v sobotu výlet po dvou etapách ve skalách na vršek "Mužský". Krásný pohled na Bezděz a Ještěd.

31.7.2016 - Jak už bývá každý rok tradicí, jezdíme s Corinkou na chaloupku ke kamáradce Jiřince a jejím chlupatým holkám Cessy a Ambře. Tentokrát jsme nepodnikli žádné dlouhé výlety. Jen jsme navštívili muzeum Lega, muzeum čokolády a strašidelné podzemí v Táboře a zoologickou zahradu ve Větrovech, bez pejsků. A potom dva výlety na houby, ty už byly samozřejmě s našima "holkama". Tak si to pěkně užily. A my konečně nasbírali nějaké ty houby.

Bylo to pěkné, jenže všechno rychle uteče. Tak zas příští rok.

24.6.2016 - Byli jsme na návštěvě u Daga, štěňátka od Corinky. Tentokrát bylo přivítání mohutné, Dag měl obrovskou radost. Corinka za chvíli taky zapomněla na svoji žárlivost na paničku a Dag se mohl se mnou pomazlit. Za chvíli se spokojeně proháněli po zahradě. Ale bohužel jsme spěchali, tak jsme se tam dlouho nezdrželi. Snad příště.

.. ještě krátké video z našeho výletování ...

Už v zimě jsme se s kamarádkou Jiřinkou domluvily, že si uděláme výlet za našema štěňátkama. Zjistiliy jsme, že u Nového Jičína máme pět štěňátek, samé fenečky. A tak slovo dalo slovo a já jela s Corin 19. května do Brna na nádraží přivítat Jiřinku s fenkama Cessy a Ambrou. Vítání bylo mohutné, málem jsme zablokovaly nástupiště, jak se naše chlupaté holky mohutně vítaly. Druhý den jsme vyrazili do Oder, kde má Jiřinka štěňátka od Cessynky Airu a Coco (Babetku) Kyjská zahrada. Měla jsme trošku obavy z naší Corinky, aby nebyla protivná na ostatní fenky. Ale obavy byly zbytečné. Majitelé Airy a Coco nás vřele přivítali a než jsme se nadály, tak pět fenek lítalo po zahradě pěkně pospolu. Dostaly jsme výborný oběd a pěkně se nám to spolu povídalo. Coco s naší Corin jsou sestry a jsou opravdu na sebe moc podobné. Po obědě za náma přijeli majitelé naší Daisy pod Bošovskou tvrzí. A zase byly naše chlupaté holky pěkně v pohodě a běhaly po zahradě. Potom jsme se šli projít na louku, abychom tam mohli fotit. Byla to úplná krása.
Potom jsme jeli s páníčkama Daisy do Hladkých Životic, kde bydlí. Ještě jsme se zastavili u majitelů Cindy Kyjská zahrada. Jen jsme si vyfotili a jeli jsme k Daisy domů. Mají moc krásnou zahradu a jsou moc milí. Majitele Daisy nám ugrilovali masíčko a trošku jsme "pokecali". Holky různě polehávaly, už byly dost unavené a my musely spěchat, musely jsme se ještě ubytovat v kempu ve Frenštátě pod Radhoštěm.

Druhý den.
Dali jsme si sraz před Autokempem ve Frenštátě pod Radhoštěm. Kromě páníčků Daisy (Maruš a Drahuš), se k nám přidala ještě poradkyně chovu Jarka s dvěma vlčíma a jednou černou fenkou a vyrazili na Pustevny. Na Pustevny jsme jeli autem a odtud jsme ťapali na Radhošť. Když jsme vystoupili všichni z auta, nastalo mohutné štěkání. Asi se nemohly holky dočkat. Jakmile jsme vyrazili, štěkot ustal a holky začaly zase pěkně spolu běhat a vyváděly. Celou cestu oběhly asi třikrát, protože pořád odbíhaly a zase se vracely a pěkně si celý naše stádo hlídaly. Jakmile některá odběhla, hned ji ostatní naháněly zpátky. Všem se naše chlupatý holky moc líbily a taky spoustu lidí vůbec nevědělo, o jaké plemeno se jedná. První zastávka byla na Radegastu, druhá na Radhošti. Tam jsme si dali i výborný oběd. Cesta zpět uběhla jako voda. Ještě jsme si dali kafíčko u kempu a ještě jsme trošku "pokecali". Asi toho bylo málo.

Den třetí.
V sobotu ráno jsme se sbalily, uklidily chatku ( byla perfktní - pro dvě osoby i se sociálním zařízením) a odjely. Daly jsme si sraz s Maruš, Drahuš a Daisy v Měrkovicích, kde bydlí Martina - panička Dolly pod Bošovskou tvrzí. Původně jsme mysleli, že vyrazíme na Hukvaldy. Ale protože bylo moc velké horko a Cessynka, starší to už dáma, toho už měla asi dost, tak jsme vyrazili jen do Obory pod Hukvaldama. Přidala se k nám ještě dcera Martiny s hnědou kříženkou. Byla to krásná procházka. Viděli jsme i daňky, jenže naše Corin, přestože byla na vodítku, tak nám je vyplašila. Ještě jsme se stavili Na mlýně na obědě a uháněly k domovu. Měli jsme ještě domluvené grilování u nás doma s rodinou.
Bylo to moc krásné, děkuji páníčkům našich štěňátek, že se nám tak ochotně věnovali, poradkyni chovu Jarce, že se k nám přidala, v neposlední řadě Jiřince a doufám, že si to příští rok zopakujeme.

Na další ročník putování se těší Věra a Corin

27.4.2016 - přišly nám nové fotky Dorinky. Nějak nám dospěla a taky si pořídíla nový přeliv. Celkem jí sluší. Naštěstí dlouho nevydrží. A její kamarádi se občas ukrývají v korunách stromů.

10.4.2016 - Dolly pod Bošovskou tvrzí získala na Národní výstavě psů v Ostravě ve třídě mladých V1, CAJC. Gratulujeme.

24.3.2016 - přišly nám fotky Daga, který si užíval poslední letošní sníh.

1.3.2016 - Jelikož jsme potřebovaly potvrdit Českýho šampióna, tak jsme byly nuceny podniknout výlet do Prahy, do Kyjské zahrady, odkud pochází naše Corinka. A kromě ostatního jsme navšívily naši Dorinku, štěňátko Corinky a naše chlupatý holky i my jsme se prošly po "Hostivařském parku". Dorin už maminku přerostla. Je o něco větší a o kilo težší. Ale chlupaté jsou obě krásně. I když bylo 1. března, bylo všeude krásně bílo.

1. 3. 2016 byl Corin potvrzen na ČMKU ČESKÝ ŠAMPION.

28.2.2016 - Corin oslavila své 4. narozeniny. Dostala masíčkový dort a jak byl dobrý, o tom něco poví následující fotky ...

10.2.2016 - Corin Kyjská zahrada dostala na Mezinárodní výstavě DUO CACIB v Brně dne 7. 2. 2016 ocenění: V1, CAC, CACIB a BOS. A tak splnila podmínku pro získání titulu ČESKÝ ŠAMPION.

Její dcera DOLLY pod Bošovskou tvrzí (7 měsíců) dostala ocenění jak v sobotu tak v neděli velmi nadějná 1. A moc se líbila. Máme z ní moc velkou radost.

V sobotu 23. ledna 2016 se dožívají 11 let dětičky
od Dolly Napoleon Bonaparte ( † 16.11.2011 ),
vrh "C" pod Bošovskou tvrzí: Cassius, Cézar, Cessy a Cynthia.

Všem přejeme hodně, hodně zdraví a aby se měli stále dobře
u svých páníčků a dělali jim jen radost.

Ze psího nebíčka se na ně dívají brášci Conny a Casper.

11.1.2016 - Včera jsme byly s Corinkou na Hanácké národní výstavě v Brně. Potkaly jsme se tam s naší Dollynkou. Corinka dostala ocenění výborná 1, CAC a Dolly pod Bošovskou tvrzí velmi nadějná 1.

CORIN ↓

DOLLY

9.1.2016 - čtyři dny před Vánocemi jsme se vydali na výlet do Prahy za Jiřinkou a jejíma chlupáčkama.
Prošli jsme se podél říčky Rokytky, kde se nám všem i chlupatým holkám moc líbilo. Je to tam teď moc pěkné. V lese jsme potom potkaly kamarádku - štěně kólie.